Jaarbericht 2017: De projecten komen op stoom

In zijn tweede volledige jaar heeft de Goldschmeding Foundation mooie stappen gezet om bij te dragen aan een betere wereld in het werkveld Mens, Werk, Economie. Dat schrijven bestuurders Piero Overmars en Jaap Winter in het tweede jaarbericht van de Goldschmeding Foundation.

In het jaarbericht 2017 beschrijven zij de drie thema’s van de Goldschmeding Foundation: Inclusiviteit (iedereen in de maatschappij heeft perspectief op werk), Circulaire economie (een economie waarin materialen zo veel mogelijk worden hergebruikt), en Innovatie & vernieuwing (wat nodig is om de omslag naar een inclusieve, circulaire samenleving te maken).

“Wij zijn ambitieus en willen een duurzame bijdrage leveren aan de samenleving door mensen te laten zien dat een betere wereld ontstaat door vanuit de ander te denken, zonder daarbij jezelf te vergeten. Wij hopen dat onze projecten daartoe bijdragen”, aldus Overmars en Winter.

Lees hier het jaarbericht 2017 van de Goldschmeding Foundation. De versie van het jaarbericht met een hoge resolutie is hier te downloaden.